Ändra skiftläge mellan gemener och versaler
Ändra skiftläge snabbt och enkelt online
Klistra in texten du vill ändra skiftläge på i fältet nedan och klicka på den knapp som passar ditt önskemål.
Resultat
Därför har du nytta av vår convert case-funktion
Genom vårt textomvandlingsverktyg kan du förändra och anpassa text på ett ögonblick. Har du någonsin känt frustration över att ha fått en text i fel skiftläge och önskat att det fanns ett enkelt sätt att korrigera det? Då är vår Convert Case-funktion lösningen!
Att snabbt kunna justera textens skiftläge är inte bara praktiskt utan också avgörande för att göra din text lättläst och professionell. Om du har kopierat text från en källa där skiftläget var inkorrekt eller blandat, vet du hur tidskrävande det kan vara att manuellt korrigera varje felaktig bokstav. Vårt verktyg löser detta problem med ett enkelt knapptryck.
Först och främst underlättar vår Convert Case-funktion för korrekturläsning och redigering. Oavsett om du skriver en rapport, en artikel eller ett meddelande, kan du vara säker på att din text är enhetlig och professionell. Du kan konvertera hela textstycken eller bara välja delar av texten som behöver justeras.
Vårt verktyg för att ändra skiftläge mellan gemener och versaler är ett praktiskt verktyg för alla som arbetar med text!
De senaste artiklarna
Robots.txt och den lilla filens stora roll för SEO
Har du någon gång hört talas om filen robots.txt? Om du inte har gjort det är du definitivt inte ensam. De flesta som äger en webbplats har aldrig stött på begreppet tidigare. Robots.txt är en enkel textfil som spelar en viktig roll för hur sökmotorer hanterar din webbplats. Här visar vi dig vad robots.txt är,…
Maximera din SEO med long-tail keywords
Att synas bra på Google för de viktigaste sökfraserna kan vara en utmaning. Helst om du vill synas på breda och mer generiska sökningar. En effektiv strategi för att du ska få konverterande organisk trafik är att satsa på så kallade long-tail keywords. I den här artikeln beskriver vi hur du gör för att hitta…
Välj bäst URL-struktur för flerspråkiga webbplatser
Riktar du dig till användare i flera länder, och därmed har en webbplats på flera språk, det viktigt att du väljer en teknisk lösning som är enkel att hantera, optimerar synligheten i sökmotorer och erbjuder en bra användarupplevelse. Här går vi igenom de vanligaste lösningarna när det gäller URL-struktur för flerspråkiga webbplatser, belyser deras för-…
Så hanterar du duplicerat innehåll
Duplicerat innehåll uppstår när samma eller liknande innehåll finns på flera sidor. Det kan påverka både användarupplevelsen och webbplatsens sökmotoroptimering negativt. För sökmotorer blir det svårt att avgöra vilken sida som ska rankas högst, vilket kan leda till sämre synlighet och mindre trafik. För besökarna kan det skapa förvirring och även minska trovärdigheten. Det är…
Tips på SEO för småföretag
För dig som driver småföretag är sökmotoroptimering ett av de mest kostnadseffektiva sätten att få nya kunder online. Att arbeta med SEO för småföretag ökar synligheten i Google för relevanta sökningar och gör det enklare för potentiella kunder att hitta dig när de söker efter det du erbjuder. I denna artikel ger vi konkreta SEO-tips…
E-postmarknadsföring för småföretag
Även om det ibland känns som att du drunknar i nyhetsbrev från höger och vänster är det en mycket effektiv marknadsföringskanal för småföretag. Rätt utfört kan du som småföretagare få en mycket bra avkastning sett till den tid du lagt ner och de pengar du spenderat. Generellt kan många olika typer av marknadsföringskanaler vara ganska…