Ändra skiftläge mellan gemener och versaler
Ändra skiftläge snabbt och enkelt online
Klistra in texten du vill ändra skiftläge på i fältet nedan och klicka på den knapp som passar ditt önskemål.
Resultat
Därför har du nytta av vår convert case-funktion
Genom vårt textomvandlingsverktyg kan du förändra och anpassa text på ett ögonblick. Har du någonsin känt frustration över att ha fått en text i fel skiftläge och önskat att det fanns ett enkelt sätt att korrigera det? Då är vår Convert Case-funktion lösningen!
Att snabbt kunna justera textens skiftläge är inte bara praktiskt utan också avgörande för att göra din text lättläst och professionell. Om du har kopierat text från en källa där skiftläget var inkorrekt eller blandat, vet du hur tidskrävande det kan vara att manuellt korrigera varje felaktig bokstav. Vårt verktyg löser detta problem med ett enkelt knapptryck.
Först och främst underlättar vår Convert Case-funktion för korrekturläsning och redigering. Oavsett om du skriver en rapport, en artikel eller ett meddelande, kan du vara säker på att din text är enhetlig och professionell. Du kan konvertera hela textstycken eller bara välja delar av texten som behöver justeras.
Vårt verktyg för att ändra skiftläge mellan gemener och versaler är ett praktiskt verktyg för alla som arbetar med text!
De senaste artiklarna

Så samverkar SEO och innehållsmarknadsföring
Att synas på Google är ett måste för företag som vill nå ut till nya kunder online. Då är det viktigt att tänka på att det inte räcker att arbeta med tekniska delar inom SEO, utan det krävs även högkvalitativt innehåll som fångar intresset hos besökarna och leder dem vidare i kundresan. Det är här…

Så påverkas SEO av UX-design
Synergin mellan sökmotoroptimering (SEO) och användarupplevelse (UX) är lätt att förbise. SEO handlar om att göra en webbplats synlig i sökresultaten, medan UX fokuserar på att skapa en smidig och engagerande upplevelse för besökaren. I takt med att Google blir allt mer avancerat är det allt viktigare att du har båda delarna i beaktande. Google…

Skillnaden mellan on-page och off-page SEO
Om du har en webbplats som du vill ska synas bra i sökmotorer bör du sökmotoroptimering (SEO). Inom arbetet med SEO finns det två viktiga begrepp du som du bör ha en förståelse kring och det är ”on-page SEO” och ”off-page SEO”. Den här artikeln hjälper dig att förstå skillnaderna mellan dessa och varför båda…

Robots.txt och den lilla filens stora roll för SEO
Har du någon gång hört talas om filen robots.txt? Om du inte har gjort det är du definitivt inte ensam. De flesta som äger en webbplats har aldrig stött på begreppet tidigare. Robots.txt är en enkel textfil som spelar en viktig roll för hur sökmotorer hanterar din webbplats. Här visar vi dig vad robots.txt är,…

Maximera din SEO med long-tail keywords
Att synas bra på Google för de viktigaste sökfraserna kan vara en utmaning. Helst om du vill synas på breda och mer generiska sökningar. En effektiv strategi för att du ska få konverterande organisk trafik är att satsa på så kallade long-tail keywords. I den här artikeln beskriver vi hur du gör för att hitta…

Välj bäst URL-struktur för flerspråkiga webbplatser
Riktar du dig till användare i flera länder, och därmed har en webbplats på flera språk, det viktigt att du väljer en teknisk lösning som är enkel att hantera, optimerar synligheten i sökmotorer och erbjuder en bra användarupplevelse. Här går vi igenom de vanligaste lösningarna när det gäller URL-struktur för flerspråkiga webbplatser, belyser deras för-…