Ändra skiftläge mellan gemener och versaler
Ändra skiftläge snabbt och enkelt online
Klistra in texten du vill ändra skiftläge på i fältet nedan och klicka på den knapp som passar ditt önskemål.
Resultat
Därför har du nytta av vår convert case-funktion
Genom vårt textomvandlingsverktyg kan du förändra och anpassa text på ett ögonblick. Har du någonsin känt frustration över att ha fått en text i fel skiftläge och önskat att det fanns ett enkelt sätt att korrigera det? Då är vår Convert Case-funktion lösningen!
Att snabbt kunna justera textens skiftläge är inte bara praktiskt utan också avgörande för att göra din text lättläst och professionell. Om du har kopierat text från en källa där skiftläget var inkorrekt eller blandat, vet du hur tidskrävande det kan vara att manuellt korrigera varje felaktig bokstav. Vårt verktyg löser detta problem med ett enkelt knapptryck.
Först och främst underlättar vår Convert Case-funktion för korrekturläsning och redigering. Oavsett om du skriver en rapport, en artikel eller ett meddelande, kan du vara säker på att din text är enhetlig och professionell. Du kan konvertera hela textstycken eller bara välja delar av texten som behöver justeras.
Vårt verktyg för att ändra skiftläge mellan gemener och versaler är ett praktiskt verktyg för alla som arbetar med text!
De senaste artiklarna
E-postmarknadsföring för småföretag
Även om det ibland känns som att du drunknar i nyhetsbrev från höger och vänster är det en mycket effektiv marknadsföringskanal för småföretag. Rätt utfört kan du som småföretagare få en mycket bra avkastning sett till den tid du lagt ner och de pengar du spenderat. Generellt kan många olika typer av marknadsföringskanaler vara ganska…
6 tips för att engagera besökare med naturligt språk
Det kan ibland krävas mycket arbeta för att driva rätt typ av trafik in till din webbplats. När du väl har lyckats med det vill du givetvis att de ska vara så engagerade och interaktiva som möjligt. Målet med att driva trafik är ju att få så stor del av trafiken som möjligt att interagera…
Google E-A-T blir E-E-A-T
Ett begrepp som varit flitigt förekommande i SEO-kretsar sedan augusti 2018 är Google E-A-T. Nu har Google utvecklat begreppet och det kallas numera för E-E-A-T. Detta går att läsa om på Google Search Central. Vad står E-A-T för? E-A-T står för Expertis (Expertise), Auktoritet (Authoritativeness) och Trovärdighet (Trustworthiness). Google själva har varit tydliga med att…
Google ger officiella namn på vissa utökade sökfunktioner
I Visual Elements Gallery of Google Search har nu Google valt att visualisera några av de mesta vanliga sökfunktionerna. De har då också valt att ge de olika elementen namn, vilket kommer leda till ett mer enhetligt språk från de som arbetar med digital marknadsföring av olika slag. De börjar med att visualisera en mer…
Oändlig scroll i Googles sökresultat på desktop
I oktober 2021 testade Google att ha oändlig scroll i sökresultatet på mobilen. Det är sedan en tid tillbaka etablerat som en användarvänlig del vid just mobilsök. Syftet med oändligt scroll är att göra upplevelsen med användarvänligt genom att minimera antalet klick. Nu har Google även infört detta vid sökning på desktop för engelska sökresultat…
Svenskarna och Internet 2019
Varje höst presenterar Internetstiftelsen rapporten Svenskarna och Internet. Den presenterar svenskarnas användande av Internet och visar hur det utvecklas med åren. I mitten av oktober släpptes den senaste rapporten ”Svenskarna och Internet 2019”. Där kan du läsa om hur svenskarna använder sociala medier, hur åldersfördelningen ser ut i de olika kanalerna och hur det skiljer…