Sätt ihop ord

Sätt ihop ord snabbt och enkelt i vårt gratis onlineverktyg

Behöver du sätta ihop ord till din sökordsanalys, sökordsannosering eller annat behov går det snabbt och smidigt i vårt gratis onlineverktyg. Klistra in dina listor, eller skriv direkt, i fälten nedan och klicka på knappen.

Lista 1

Klistra in eller skriv direkt i fältet. En sökfras per rad.

Lista 2

Klistra in eller skriv direkt i fältet. En sökfras per rad.



Sammansatt lista

    Totalt antal sammansatta sökfraser: 0

    Användningsområden för vårt verktyg att sätta ihop ord med

    Genom vårt verktyg har du möjligheten att maximera din effektivitet genom att enkelt sätta samman ord från två olika listor. Oavsett om du är en digital marknadsförare, innehållsskapare eller bara letar efter ett sätt att öka mångsidigheten i din text, så är den här funktionen en perfekt resurs för dig!

    Två tydliga användningsområden för funktion är arbete med sökmotoroptimering (SEO) och sökordsannonsering genom Google Ads eller Microsoft Ads. Genom att kombinera olika sökord och fraser kan du skapa en rik uppsättning sökfraser som både förbättrar webbplatsens synlighet och ökar chanserna att nå rätt målgrupp. Till exempel kan du mata in två listor med relevanta ord och låta verktyget generera unika kombinationer, vilket ger dig en bredare täckning i sökresultaten.

    Givetvis finns det fler användningsområden än så. Inom kreativ skrivning kan du exempelvis använda funktionen för att generera unika namn, titlar eller koncept för ditt nästa projekt. Driver en e-handelsplattform kan du bland annat skapa varierande produktbeskrivningar som lockar olika segment av din målgrupp.

    bara din egen fantasi begränsar vad du kan använda verktyget till!


    De senaste artiklarna

    E-postmarknadsföring för småföretag
    Blogg

    E-postmarknadsföring för småföretag

    Även om det ibland känns som att du drunknar i nyhetsbrev från höger och vänster är det en mycket effektiv marknadsföringskanal för småföretag. Rätt utfört kan du som småföretagare få en mycket bra avkastning sett till den tid du lagt ner och de pengar du spenderat. Generellt kan många olika typer av marknadsföringskanaler vara ganska…

    Google E-A-T utökas med "expertis" och blir E-E-A-T
    Blogg

    Google E-A-T blir E-E-A-T

    Ett begrepp som varit flitigt förekommande i SEO-kretsar sedan augusti 2018 är Google E-A-T. Nu har Google utvecklat begreppet och det kallas numera för E-E-A-T. Detta går att läsa om på Google Search Central. Vad står E-A-T för? E-A-T står för Expertis (Expertise), Auktoritet (Authoritativeness) och Trovärdighet (Trustworthiness). Google själva har varit tydliga med att…

    Google ger officiella namn på vissa utökade sökfunktioner
    Blogg

    Google ger officiella namn på vissa utökade sökfunktioner

    I Visual Elements Gallery of Google Search har nu Google valt att visualisera några av de mesta vanliga sökfunktionerna. De har då också valt att ge de olika elementen namn, vilket kommer leda till ett mer enhetligt språk från de som arbetar med digital marknadsföring av olika slag. De börjar med att visualisera en mer…

    Test för oändlig scroll i Googles sökresultat på desktop
    Blogg

    Oändlig scroll i Googles sökresultat på desktop

    I oktober 2021 testade Google att ha oändlig scroll i sökresultatet på mobilen. Det är sedan en tid tillbaka etablerat som en användarvänlig del vid just mobilsök. Syftet med oändligt scroll är att göra upplevelsen med användarvänligt genom att minimera antalet klick. Nu har Google även infört detta vid sökning på desktop för engelska sökresultat…